2011. január 30., vasárnap

Gyöngyfényképezés..avagy halasztottam volna másnapra...

Többen kértétek tőlem, hogy készítsek képeket a gyöngyeimről.Azonban a fényviszonyok az elmúlt napokban nem voltak alkalmasak erre.Ma viszont végre kisütött a nap.Vettem az alkalmat és örömmel álltam neki fényképezni. Az egyik szobában sokkal világosabb volt,így elkezdtem átpakolni a gyöngyöket oda.Út közben pedig kicsúszott a kezemből a fekete gyöngyöket és swarikat tartalmazó tárolóm. Nagy bánatomra az egész az előszobában landolt..Nem kell bemutatnom egy gyöngymániásnak, hogy milyen érzés az, mikor kb 250 gramm kásagyöngy és 100gramm swari a szeme láttára borul össze, és hullik szerte-szét ..:(
Így erről a dobozról képet sem tudtam készíteni.
Azt hiszem az elkövetkező pár napom válogatással fog eltelni..

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése