2011. augusztus 27., szombat

Legújabb hóbort..ékszerek cipzárból


Már régóta szemezgettem a kellékes dobozom mélyén rejlő cipzárokkal, amiket csak dobálgattam ide-oda..de sosem használtam fel semmire. Ez az idő lejárt..:) Nemrégiben bukkantam rá a neten azokra a csodákra, amiket cipzárból lehet készíteni. Csak ámultam és bámultam..na meg pislogtam nagyokat, hogy mik ki nem pattannak az ember fejéből..
Autodidakta módon nekiálltam, és elkészítettem én is a saját első (de nem utolsó) nyakláncomat és gyűrűmet, amely giga nagyra sikeredett..:) Nem tökéletesek, rengeteget kell még fejlődnöm ezen a téren..Ez még csak a próbaverzió! hamarosan elődrukkolok az igaziakkal..:)

Addig is íme
a nyaklánc:




és a gigagyűrű:




1 megjegyzés:

  1. Ez annyira különleges, ilyet még nem láttam, de nagyon tetszik, hiszen nagyon kreatív!!!

    VálaszTörlés