2012. április 27., péntek

Tavaszi textil fülbevalók- Spring fabric earrings

Az elmúlt pár hétben, egyre jobban rákattantam a textil fülik készítésére.
Régebben gyöngyből sem készítettem sok fülbevalót, magamból kiindulva..mivel általában csak bedugós pici füliket viselek. Mostanában viszont valami oknál fogva, elkezdtem vonzódni a "lógós" fülbevalók irányába. Gyorsan nekiálltam és egy variációra készítettem néhányat, selyem és csipke felhasználásával. Légiesek és pillekönnyűek. Viseléskor alig lehet érzékelni a fülben. Ezzel ellentétben pedig nagyon mutatós darabok :)
Amíg tart ez a láz nálam, biztosan lesznek még ilyen apróságok.




Először itt van a kedvencem: Rózsaszín selyemből és fekete csipkéből készítettem.
Egyszerre nőies és elegáns.



A rózsaszínhez hasonlóan, sötétkék szaténból és fekete csipkéből készült:



Fehér organzából és kékeslila csipkéből ezt a fülit sikerült összehoznom, hozzá színben passzoló csiszolt gyöngyökkel kiegészítve:




Az előző három fülitől eltérő módon készült, virágmintás textil és ezüst gyöngykupak felhasználásával:



Nektek melyik variáció tetszik a legjobban?
Ti szívesen viselnétek ilyen fülbevalókat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése