2012. április 4., szerda

Zöld virág textil fülbevaló / Green fabric flower earrings

A sok kitűző, gyűrű és nyaklánc után most áttértem picit a fülbevalókra.
Textil fülbevalót eddig nem sűrűn csináltam még, mert az időm nem engedte. tegnap viszont nekiláttam és első próbálkozásra ez a füli sikeredett.
Sok apró sziromból építettem fel ezt a zöld textilből készült fülit. Közepét matt ezüst kásagyöngyökkel varrtam ki.
A virágok mérete: 4x4cm. A fülbevaló tejes hossza, akasztóval együtt 6 cm
Rengeteg ötletem és elképzelésem van az ilyen típusú fülbevalókkal kapcsolatosan. Nagyon sok lehetőséget rejtenek magukban. Alig várom hogy ismét bele vessem magam az anyagokba és elkészítsem a következő prototípust.
Hamarosan bemutatom a további fülijeimet is :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése