2012. június 14., csütörtök

Nemez és gyöngy találkozása avagy első nemezelésem eredménye :) / meeting felt and beads

Körülbelül 1 hónapja részt vettem egy kézműves kiállítással egybekötött vásáron., ahol több kézművessel személyesen is megismerkedhettem. Keresztszemes hímzés, nemezelés, szövés, és jómagam társaságában gyöngyfűzés és textilékszer készítés fogadta a látogatókat.

Ekkor kaptam kedvet a nemezeléshez. Régóta szerettem volna kipróbálni, de eddig nem volt alkalmam rá.
A kiállítás után beszereztem egy jó adag gyapjút, különböző színekben..és nekiláttam az alkotáshoz :)
A szappanos-vizes módszerrel ellentétben és a tűnemezelést választottam, és esténként a tévézés közben szurkáltam a kis gombolyagomat...esetenként az ujjaimat :)




..és az eredmény..
nemezbogyós-porcelán gyöngyös fülbevaló 






  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése